Marika Carlsson-Lördags-AW

Vi är enormt stolta över att få presentera en av Sveriges mest kända stå upp-artister, Marika Carlsson. Marika är en fulländad underhållare med avväpnande stil, energi och en värme som känns. Vid ett par tillfällen har hon kortas till "årets kvinnliga stå upp komiker". Hon har satt upp ett antal egna bejublade shower som lockat stor publik och varit med i många teve-program och har bland annat lett Melodifestivalen. Hon har också sommarpratat och vinterpratat i P1. Marika är också författare och föreläsare.

Nu har du chansen att få se och höra henne i Järsnäs gamla skola och vi kommer att göra allt vi kan för att så många som möjligt ska få plats att njuta av denna kväll. Lördag 9 november kl 18:00 öppnar vi dörrarna till en lördags-AW och börjar kvällen med mat från Restaurang Byn. När maten, som består av en tallrik med kallskuret kött, potatissallad, frukter, smör och bröd är uppäten är vi redo för Marikas entré.

Gör så här för att boka
Priset för den här kvällen är 300 kr för Marikas stand up, mat och ett glas dryck samt kaffe och kaka och gäller enbart för medlemmar i Järsnäs MGK.  Riktigt smålandspris!

Fyll i bokningsformuläret nedan och var noga med att kontrollera att du har betalt in medlemsavgift för 2024 samt om du bokar flera gäster att även dessa har betalt medlemsavgiften för 2024. Det är inte tillåtet att gå in på någon annans medlemskap. Åldersgräns 18 år. Sista dag för bokning är 1 november men tänk på att boka snabbt för att vara säker på att du får plats.

Kolla mejlen!
När du bokat får du ett meddelande på sidan att vi noterat ditt önskemål om plats på lördags-AW efter det får du inom cirka 24 timmar en bekräftelse via mejl om du fått igenom din bokning eller inte. Har du fått plats behöver du swisha in avgiften inom den tid som finns angiven i mejlet för att bokningen ska bli giltig.

Här bokar du din plats

För att boka plats på lördags-AW måste ALLA gäster ha betalt in sin medlemsavgift för 2024.